Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vedrana Rudan u Srbiji, ili lipo li je...

Komentari (53) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 28 decembar 2010 17:37
thinking maize
Pa u PRAVU ste g-đice Radmilović, ali ne zato što ste "mladi i lepi" (ovo ne samo što to objektivno jeste, već i što su ti isti "drugosrbijanci", kada su želeli da naprave otklon od npr. Miloševića, VRLO ČESTO, zapravo PREČESTO, SAMI SEBE nazivali BAŠ "mladima i lepima", za razliku od Miloševića i njegovih pristalica, koji su jelte, nešto suprotno! Tek posle je došao "urbani fazon", pa "Reks", ostalo već znate!), već zato što samo se u KUKAVIČLUK modernih Srba UVERIO eto onomad i to, NEĆETE VEROVATI, na tribini Fonda "Slobodan Jovanović" u Opštini Voždovac! Beše Tribina "Zašto NATO? Zato što NE!" ili tako nekako. Gosti, od Slobodana Reljića, pa do Škabe ("Beogradski sindikat"). Govorili su pametno i razložno o VRUĆOJ TEMI, koja se SVIH NAS TIČE! Jer, AKO UĐEMO U "Baba Natu", OBRALI SMO BOSTAN! I sve je to teklo, mirno, fino, patriotski, dok neko ne postavi pitanje o SISTEMU VREDNOSTI koji NAMEĆU NAJGORI OD NAS (mišljenje tog pitača), gde je PATRIOTIZAM KUŽNA REČ. Dalje je pitač to pitanje SISTEMA VREDNOSTI sveo na ono što već duže vremena nazivam Konfučijevim "ISPRAVLjANjEM IMENA": "Da SIN bude SIN, OTAC bude OTAC..." Taj pitač je bio eksplicitniji u svojoj oceni POREMEĆAJA SISTEMA VREDNOSTI rekavši da dok: "Boris Tadić ne bude OPET ONO ŠTO JE NjEGOV PRIRODAN DOSEG, tj. školski psiholog, a Čeda Jovanović impresario Doma Kulture u npr. Tutinu, a bata-Šule opet ČUVAR PARKINGA U PRELAZNOM PERIODU, dotle će nam", kako ustvrdi taj nepoznati, "biti LOŠE!" Što se sve slaže sa onim: "Ako loši ljudi zavladaju, to nije samo zbog njihovih zločina, već i zato što dobri ljudi nisu dali sve od sebe!" Na kraju se taj legitimisa kao član DSS-a, što npr. Škaba iskoristi da TO komentariše, a ne npr. POTPUNU NEKOMPETENTNOST "ŽUTOKRATA" i DRSKOST "DRUGE SRBIJE"! Kao što rekoste, ako ne IZAĐEMO NA ULICE, kao onomad DESETOG DESETOG DVEHILjADEDESETE, ne u broju od 5000-6000, već BAR 50000-60000 I NE POVIČEMO: "HAPSITE!" i ne SUPROSTAVIMO SE NjIHOVOJ ALAVOSTI i DRSKOSTI, OBRALI SMO ZELEN BOSTAN!
Preporuke:
0
0
2 utorak, 28 decembar 2010 18:17
Goran Stankovi
Hvala Vam na ovome. Dok sam gledao, a gđu Rudan volim čuti i videti, pomislio sam: ko bi iz Srbije dobio toliko prostora za ... . Da Vas ne citiram, da se ne ponavljam. Samo ću Vam reći, ima u Srbiji ljudi koji žele da Srbija bude svoja na svome. Skromna, pa šta.I Vi ste jedna od njih. I ima ih na sajtovima. Nema ih u Utisku i neće ih biti. I još dugo izborni rezultati će davati uvek željenu kombinaciju u konačnim koalicijama. U borbi protiv toga pomaže i ovaj vid naših komunikacija. Samo ću još reći, čekam dan kada će neki član ( pogotovu viđenije stranke ) reći- stidim se što sam bio član. Ima razočaranih što pišu predsedniku stranke, ali, nije to to.
Preporuke:
0
0
3 utorak, 28 decembar 2010 18:26
Visarion
Ovde ste mlada damo najinspirativniji i bićete zasuti hvalama na ovom sajtu.Ali, fali vam kontekst.Šta ako je ta lakoreka i ljutoreka žena došla s nekim drugim ,manje vidljivim namerama.Udri na one preko okeana, udri bez milosti.Nije teško da budu proglašeni najvećim zlom sveta.U to će svako povetrovati,napravi od nas svih marvu, "robove" što jesmo.Udri , oni su lud narod , zapalićeš ih.Oni su spremni da ruše i stradaju i da time ništa ne postižu.I Austrougarsku su, i kneza Pavla, i vlastitu skušpštinu i Miloševića koji je bio žrtva.Oni su skloni.-Mi Hrvati ih tužimo i kad smo krivi, i pišemo tužbe i lažemo koliko treba i umemo da slažemo ,i dok se oni svađaju mi ćemo se i ovoga puta okoristiti.Okoristili smo se Jugolsvijom, dobili obalu i Istru i celo more a oni ništa.Uzalud su ginuli.Izigrali smo ih u Jasenovcu, onda nas je naš Tito osvetio na Sremskom frontu,..sa njinama se sve može, razjedinjeni su i skloni da se međusobno tuku,..Evo i ovo što je ostalo u Hrvatskoj smo zavadili.Pogedajte ovaj sajt pažljivo.Idi i spasi narod,Povetrovaće ti.Samo udri druge,. one prave da bude istinito,A to što su nam pomogli u Krajini i što nam pomažu u Evropi, to ćuti ko riba,I ona je sve glavno iz sukoba oćutala i mi treba da nasednemo.Pazite mlada damo,lepo ste sve to natrukovali u leksiku ste im se udenuli ali ovde dublje , bojim se, smrdi i lukavije je.Mi više nemamo pravo da nasedamo.Mnogo smo platili.Ne trpimo se s njima i kvit.Ako se sporazmevamo moramo se sporazumeti da se ne trpimo i od toga i na toma da gradimo sporazume. A ovo .Smišljeno da opet nasednemo.
Preporuke:
0
0
4 utorak, 28 decembar 2010 19:37
Veljko
Sjajno uočeno i briljantno napisano sve što su mnogi od nas osećali slušajući mudru i uvaženu gospođu Rudan. Bravo i hvala obema damama, a kukavicama - bruka i sramota.
Preporuke:
0
0
5 utorak, 28 decembar 2010 20:52
Kaluđer
To Lutko
Preporuke:
0
0
6 utorak, 28 decembar 2010 21:28
Saša
Ana, oteli ste mi komentar iz usta. Što bi rekle babe, živećete godinu duže! Vedrana Rudan je pokazala nešto što se zove prosvećeni nacionalizam, po čemu su Hrvati i u vreme Jugoslavije bili u znatnoj prednosti. Pazite ona kritikuje Josipovića, ali ne kaže da su Hrvati genocidni. Za razliku od naših Kandićki, Jakšića, Lihtova, Biserki, gde je Tadić super dečko, ali su Srbi bljak! Ona ``šatro`` ne voli NATO, jer se njena reč u Hrvatskoj politici ne boduje, pa je zato dapače i ``simpa``, naši likovi vole NATO ali se na žalost njihova reč u našoj politici i te kako boduje. Ona je euroskeptik, ali to nema uticaja na hrvatske eurointegracije, ovi naši su eurofanatici ali sa strašnim uticajem na srpsku politiku.
Hrvati su uvek znali da kažu nešto na način da Srbi, kao ne razumeju. Voleo bih da vidim kako bi se dotična zalagala za povratak statusa Srpske Krajine, povratak srpskih izbeglica, ozvaničavanje ćirilice u Hrvatskoj, i slične jeresi. Ne verujem da bi dospela do Beograda i B-92, ili ako bi, ne verujem da bi joj bilo povrataka ``doma``.
I stvarno, na nacionalnoj frekvenciji popularisati ``kosovare`` je nečuveno. Očekujem žestoku akciju RRA!
Preporuke:
0
0
7 utorak, 28 decembar 2010 22:01
Fin
Hrabra je Vedrana, ne bi poželeo nikome to javno televizijsko iskušavanje sopstvene savesti. Naročito ne na pozadini skoro pa stogodišnje projekcije hrvatstva. A posebno je podsticajno kada svoje emocionalno i egzistencijalno uporište Vedrana nalazi u sopstvenom mužu. Odatle efekat: iza maske (frizura, naočari, bez osmeha, bez izraza) probijala se ženstvenost.
Ali šta je Vedrana domašila u ispovesti pred našom Oljom? Jer ovo javno iskušavanje (iskušeništvo)pred Srbima neminovno mora da vodi pokajanju(metanoji, preumljenju).Iskrsavaju, međutim, odmah, tu su već, neiskazana, pa ipak pred njom, tek, prava iskušenja: kojim to ona jezikom iskušava samu sebe, u okrilju koje vere (rimokatolicizam ne trpi nacionalno, osim kao oruđe prozelitizma), a kako to, i gde, i zašto - Jasenovac, Jadovno... I ona to odlaže, traži predah u jednakosti "nas malih ljudi", svejedno da li Srba ili Hrvata, u jednakosti pred nepravdom i politikantskom laži.
I to je domašaj Vedranin te večeri. I to nije mali domašaj u ozračju jedne sumanute metafizičke projekcije. Jer na tom putu iskušavanja stogodišnje laži i zločina... - hrvatstva nestaje. I Vedrana to odlaže, traži predah u jednakosti "nas malih ljudi" pred nepravdom...
Ali, neki su već otišli, na tom putu, dalje od Vedrane - Igor Mandić, Domagoj Margetić. Iskušenja tih duša zaslužuju iskreno poštovanje.
Preporuke:
0
0
8 utorak, 28 decembar 2010 22:15
Simić Manojlo
Pravo zbori Ana. Kukavičluk, voajerstvo, kuckanje
po kompjuterima, sveopšta paralisanost, odsustvo
bilo kakve akcije, to smo mi danas. Izgleda da je
ova Diktatura, stim i računala.
I ja sam gledao Rudanovu i stekao utisak da to što
ona govori, zna svaki drugi Srbin ali ne sme da kaže jer će ga Diktatura, njeni mediji i oštrokondže
iz NVO, proglasiti za nacistu, fašistu, klerofašistu,i, što je najveća inkriminacija, za
Srbina.
Napadi na Kustu, obzirom od koga dolaze (Pešićka,
Biserko, Kandić, i drugi tog intelektualnog profila), deluju uveseljavajuće u ovoj otužnoj
atmosferi,i trebali bi da ih plate još i više,kako
smjeh u Srbiji ne bi utihnuo.
Velika većina srpskog stanovništva, koja više ne
pristaje da glavu drži u peščaniku, morala bi da
pruži organizovani otpor sveopštoj gluposti i njenim
protagonistima. A znamo ih i poimenično .
Preporuke:
0
0
9 utorak, 28 decembar 2010 22:56
slobodan45
ako nama treba gospođa tipa rudan, da shvatimo neke stvari iz naših života, onda, također, nama nema spasa...inačer, molim komentatora "thinking maize" da ne koristi više ovaj jezik u svom potpisivanju... draže bi mi bilo(verujem mnogima), da se potpiše kao đoka, pera, prcko, miladin, stanojlo, bilo kako, samo ne ovaj nerazumni potpis, iako, sve što je napisao, jako razumno...
Preporuke:
0
0
10 utorak, 28 decembar 2010 23:51
kosanka
Uopste ne sporim da je Vedrana Rudan hrabra i
dosledna u svojim izjavama,koje se svakako kose
sa trenutnom politickom scenom Hrvatske i ne samo
nje.Medjutim ono sto je interesantno da je gospodja
Rudan gostovala u emisiji kod Olje Beckovic.Kojim
povodom?Sta je to gospodja Rudan rekla sta Srbi
nisu znali?To sto Srbi,koji vole svoj narod,veru,
zemlju jos cute,nije znak da se plase i da ne smeju
reci,vec se ceka pogodan trenutak.Svako onaj,kome
je bliza Evropa od sopstvenog naroda,vere,pisma,
istorije i srpske teritorije,nije vredan ni paznje
ni zivota.Svi narodi sveta se bore da sacuvaju svoj
nacionalni identitet,samo Srbima je to zabranjeno.
Zasto?Oni,kojima je zao sta su Srbi i u Srbiji,neka
se opredele za neku evropsku drzavu ili Ameriku.
Mozda ce takvi kad postanu kosmopolite shvatiti
koliko je lepo biti Srbin i pravoslavac.
Preporuke:
0
0
11 sreda, 29 decembar 2010 00:07
Ala
Rudan je one `man band''ono što je nekada bio Brana Crnčević u Beogradu.
Simpatičan,lak smeh,preslobodne i nepotrebne formulacije ,teme koje joj Kaptol i Vatikan neće zameriti....
Ima puno Srba i građana ove zemlje koji slobodno misle(Kijuk,Antonić,Dmitrović...).
Nema ih u tiražnim medijima ,vlasništvu stranac,takjuna ili DS i satrapa.Prognani su na sajtove NSPM'a,Vidovdana,Korena,Jadovna i sl.
Umoran je ovaj narod.
Da li Neko shvata da se ućutao_
Preporuke:
0
0
12 sreda, 29 decembar 2010 08:23
Senka
Ja isto mislim kao i Visarion da je Rudan dosla s drugom namjerom.Ovo sto sada govori da su i Srbi i Hrvati- obicno roblje stranog kapitala je jedna vrlo perfidna igra.
Ne treba nasjedati takvom defetistickom generaliziranju. To smo vec iskusili na svojim ledjima od strane Tita i njegovih sljedbenika . Znate one price kako su fasisti ubijali antifasiste u Drugom svjetskom ratu, da bi se sakrilo da su Hrvati ubijali Srbe bez obzira kakvo je politicko misljenje tih jadnih Srba bilo. I sad nakon sto su Hrvati zavrsili etnicko ciscenje, ta bezobraznica ima obraza da kaze da smo svi i Srbi i Hrvati -isti pacenici jer je eto kriv Gospodar Strani Kapital. Nije taj strani kapital mogao natjerati obicnog Hrvata da krade od obicnog Srbina i da ga ubija.
A to Rudanino bljezgarenje me je potsjetilo sta je prosle godine Simon Perez izjavio kad je bio u Jasenovcu sa Josipovicem.Perez je tamo je izjavio ,posprdno vjerujem ,da su sigurno Nacisti „natjerali“ Hrvate da izvode cisti sadizam u Jasenovcu. “ Tesko je „natjerati“ zabu u vodu.
Niti bi me iznenadilo da su Hrvati opet angazovali Rudder Finn kompaniju da ih izvuce i iz ovog belaja. Ta public relation kompanija je kaze imala najveci problem kad je Hrvatima radila propagandu 1991-93 kako da preokrene istinu da su Hrvati ubijali i Jevreje uz Srbe u Drugom svjetskom ratu, ali eto ipak su uspjeli i prikazali Hrvate kao narod koji se borio za oslobodjenje u njihovom „domovinskom ratu“ a sakrili su od svijeta cinjenicu da su Hrvati napravili genocid nad Srbima. Tako da moze lako biti da je i ta Vedrana Rudan bila na treningu neke public relation kompanije u kojoj su je naucili kako da prodaje Srbima takvu glupost da smo svi isti pacenici pa da bude Puj-pik ne vredi jer eto niko od Hrvata nije kriv nego strani kapital. Jest ako cemo lagat.
Preporuke:
0
0
13 sreda, 29 decembar 2010 09:56
thinking maize@ Ala
E g-đo, ove "žutokrate" NISU NI DO KOLENA knjazu Milošu, pa NE VIDE kada treba POPUSTITI! A narod se UĆUTAO. To izgleda vidi samo Rasim Ljajić, čovek tradicionalista. Šta ćete, "KOGA BOG ŽELI DA KAZNI, ON MU UZME PRVO PAMET!" Svako dobro.
Preporuke:
0
0
14 sreda, 29 decembar 2010 10:21
b.s.
Mene lično je bilo sramota dok sam gledala Bećković kako se prenemaže pred Hrvaticom. Kako je "iznimno fina" glede gledaoca koji su se javljali, kako bira reči dok se trudi da formuliše pitanje gošći. Jer gledaoci inače, u normalnim okolnostima kad ne gostuju Hrvati, nisu ljudi koji zavređuju uljudnost! Drugosrbijanci su u velikoj prednosti zato što su zastupljeni u medijima 1000 puta više nego što bi smeli.Ko im to dozvoljava? VELIČINE koje diriguju iz senke, već 60 godina, koji kažu "ubi, ubi Srbina"...
Preporuke:
0
0
15 sreda, 29 decembar 2010 10:50
Nena
"Voleo bih da vidim kako bi se dotična zalagala za povratak statusa Srpske Krajine, povratak srpskih izbeglica, ozvaničavanje ćirilice u Hrvatskoj, i slične jeresi. Ne verujem da bi dospela do Beograda i B-92, ili ako bi, ne verujem da bi joj bilo povrataka ``doma``."

Slažem se sa Gospođom Rudan u mnogo čemu, ali sve mi to liči na situaciju kada neko treba da se uključi i reši konkretan problem, a rešava ga pričom o svetskim zaverama. Znate onu priču kada deca nemaju šta da jedu, a otac objašnjava da je nastupila svetska ekonomska kriѕa. On ako hoće da bude odgovoran, svejedno, mora da reši i taj problem.
Mislim da Gospođa Rudan beži od te odgovornosti i sve prebacuje na polje globalizma. Ok, i ako je tako, ja zaista mislim da jeste, ako neko povlači te konce odozgo i igra se krpenim lutkama, mi i dalje imamo pravo da osećamo nepravdu i da ne relativizujemo zločin. Nikada zločinac i žrtva nisu jednako odgovorni. Na teritoriji Hrvatske u kontinuitetu strada srpski narod. Šta je Gospođa Rudan rekla o tome?
Ana, hvala za temu.
Preporuke:
0
0
16 sreda, 29 decembar 2010 10:58
mile
Katastrofa od nacina razmisljanja.
Preporuke:
0
0
17 sreda, 29 decembar 2010 12:03
brm
Visarion
otvorio si mi oči
tek sad vidim koliko je ta Vedrana zla
Preporuke:
0
0
18 sreda, 29 decembar 2010 12:08
Anta
Možda je promakla činjenica da je ta Vedrana u toku emisijeu jednom trenutku izjavila kako Mladić nije glavni krivac za smrt 8 tisuća muslimana u Srebrenici... on je kaj ne radil za globaliste...
I to je ključ za razumevanj dileme koju ima autorka teksta... kako to da ona može da priča to što priča a da ne nalazi na odijum jevropejaca....
Stvar je prosta, mi Srbi smo se 10 godina borili sa tim Amerikancima, i posle 10 godina poklekli... za svo to vreme Hrvati su bili Američka prašinarija i najodaniji saveznik... i sad nam dolazi Vedrana da nam objasni ko su Amerikanci....
Dakle sad ćemo opet da da sve razmažemo i relativizujemo, pa Jovo nanovo....Hrvati su iskoristili Srbe da bi se izvukli od Hazburga, a Nemce i Amerikance da bi proterali Srbai , i sad bi htjeli ak bi si ti Amerikanci pokupili svoje stvari i otišli si doma , a Hrvati imat svoju lisnicu u svom džepu...
Suština je cele priče da se ne poteže priča o proteranim Srbima, zarad ponovnog uspostavljenja mostaova.... jer vidite kakvog zlog neprijatelja imamo....
Preporuke:
0
0
19 sreda, 29 decembar 2010 12:09
brm
Ana
stvarno nikad mi nije palo na pamet da je
a) Brana Crnčević van men bend ..stvarno uvek je van režima, dvorova, medija i partija.. i
b) da je Vedrana hrvatska Brana... dobro se prerušila, nikad ne bi provalio
Preporuke:
0
0
20 sreda, 29 decembar 2010 12:20
Ala@Thinking maize
Da,ѕaboravili su na Miloša,koji je kao običan svinjarski trgovac bolje vodio diplomatiju Srbije.On jeste obukao tursku nošnju i išao na poklonjenja ali je širio granice Srbije i osvajao duhovnu i teritorijalnu slobodu za pravoslavne hrišćane,Srbe.
Potezom olovke,sve lažući naglas,Tadić i Jeremić,vratiše Tursku (odavno ne sekularnu, već sve više ortodoksno islamističku državu) u Rašku oblast.Nije Sandžak jer je sandžaka(oblasti) bilo više po Srbiji.
Ponašanje voditeljke je izdaja slobodnog novinarstva-nakon Karleuše ovo je drugi moralni brodolom.Ili,možda i ne treba zameriti neobrazovanoj i nespremnoj voditeljki.Ona niti zna,niti želi da nauči istoriju srpskog naroda i Srbije.
Zato i ne treba očekivati ozbiljna pitanja o genocidu nad Srbima u Hrvatskoj tokom svih ratova u proslome veku.
I Rudan i Bećković,samo su mačji kašalj,dimna zavesa,da se ne vidi ogoljena laž i pljačka ,urušavanje slobodne misli i govora.
Podsećaju na japanske robotizovane lutke u koje su ubačeni mikročipovi s ograničenim brojem fraza i izraza,ograničenim brojem kezova za kameru...
Preporuke:
0
0
21 sreda, 29 decembar 2010 12:26
Danski Srbin
"Dakle, lepo li je kad je neko drugi hrabar na mesto nas"
Doziveo sam nekoliko puta kujonsko ponasanje mojih drugova u detinjstvu i mladosti. Kod mene je to izazivalo unutrasnji bunt, zasto sam ja taj koji uvek istupa u ime ostalih, budem od njih tapsan po ramenu uz blagi potsmeh i izvlaci konsekvence svoje slobode i "bezobrazluka".
Kasnije kad su se svi uhlebili u Komunistickoj partiji, kad bi pred nekim od njih pokazao neku kriticnost, on bi gledao kroz mene i ja sam mu na licu citao:" Ovaj je bio i ostao budala".
Jedan kreten, moj skolski drug, me je jednom cak i oslovio sa: "Druze, Miso". Naravno da sam ga poslao tamo gde treba.
Mufljusko - kujonski mentalitet je stekao pravo gradjanstva kao imidz sposobnosti. Podlo udvaranje nosiocima vlasti i kapitala, sve u cilju nekog malog cara se smatra mudrim.
Taj kukavicki odnos prema sebi i svetu oko sebe, rezultira u naopakom izboru vodja, naopakim kriterijumima i niukom slucaju ne vodi u neki boljitak.
Kako rece kolega Thinking maize, navodeci misli Konfucija: sin treba da bude sin a otac otac.
Ovo me potseti na jednog mog druga iz mladosti, bistre glave, koji je ocu obucaru u prozor radnje stavio plocu sa natpisom: ZIKA M. GOGIC, OBUCARSKI SUSTER.
Tih sustera, specijalista, svake vrste u vlasti i vodecim polozajima je Srbija puna. Ti susteri opste prakse ne smeju da se suprostave ni svojoj zeni, a kamo li nekoj "Medjunarodnoj zajednici".
Oni su ti mali kujoni sa pocetka price, spremni na sve prodaje i mufljuzluke, samo da njima bude dobro.
U njihovom pojmovniku hrabrost je sinonim za glupost a zivotni moto: "Bolje ziva kukavica nego mrtav heroj".
Preporuke:
0
0
22 sreda, 29 decembar 2010 12:56
aleksandar
Vedrana Rudan.
Neka hvala.
Što se mene tiče, daleko joj lepa kuća.
Samo izrazito naivni (eh, takvi smo mi Srbi) mogu da se "pale" na dotičnu i njenu "hrabrost".
A i onom sirotom "profesionalnom i "istinoljubivom"" "novinaru Stankoviću".
Daleko i njemu lepa kuća, i sva njegova "profesionalnost".
Zbog "nezgodnog" imena i prezimena, mladac mora da se večito dokazuje.
Kao onomad, kada je u toku intervjua "našeg" predsednika prosto "naterao" na izvinjenje vaskolikom hrvatstvu.
Žao mi je samo što ga Kusta svojevremeno prilikom prekida intervua nije "haknuo", kada je ovaj "novinar" preterao sa agresivnim naturanjem svojih antisrpskih podobnih i poželjnih političkih stavova.
Dobri moji, malo više samopoštovanja, malo više razuma, malo manje mazohizma i poslovične naivnosti.
Učimo od majstora.
Tamo na televiziji sa nacionalnom frekvencijom (a bogami ni na drugim) ne može da se pojavi niko odavde, osim ako nije Biserko, Kandić, Korać ili slično, odnosno ukoliko o nama ne priča i ne govori isto što i njihova zvanična nacionalna politika. Ni pisci, ni "političari", ni sportisti, ni muzičke "zvezde", bukvalno niko.
Da, neki od nas će reći "ja nemam problem sa tim", odnosno neki će reći "to je njihov problem", bla, bla, truć, truć.
Ja imam problem sa tim, odnosno mislim da je to ipak naš problem, pre svega u glavi.
Dok ga ne rešimo, bićemo ovakvi kakvi smo sada.
Niko nas ne poštuje, i svi brišu cipele o nas.
Preporuke:
0
0
23 sreda, 29 decembar 2010 13:27
Beli Orao
@Ala. Ima jedna lepa knjiga, istorijski roman, o Milošu Obrenoviću, a zove se "Veliki gospodar". Taj ciklus istorijskih ramana pisao je pomalo zaboravljeni Dušan Baranin. Miloš je voleo svoju zemlju. To je velika razlika.
Nego kako rekoh @brm-u neki dan, `ajde da pođemo od svoje zgrade. Meni su se par komšija pridružili i uz pomoć soli dobijene od MZ očistili smo led. Babe su presrećne, a mlađe komšinice oduševljene. Pitala nas jedna zar još ima "ludaka" kao što smo mi. Pravimo juriš za opravku trećeg lifta i još ponešto. Za sada imamo realizaciju takvu da kad pi napisao izgledalo bi da lažem. `oće ljudi.
Da bre, ja zaboravio na tu Vedranu. E, ako je ona vedra, ja sam crni đavo. Zna se šta joj fali. Osmeh na licu.
P.S. Ili kako reče moj zemljak Raka Radović jednoj gospođi, znate šta, kod mene u selu domaćice uveče poslužuju domaćini, a ujutru metu po avlije i pevaju...
Preporuke:
0
0
24 sreda, 29 decembar 2010 13:32
Vukadin
Odličan tekst, paralelom sa Kustom se jasno ukazuje na licemerje nekih. Pri čemu je sama Vedrana nedužna. Ne bih preterivao sa superlativima, reći ću samo da mi je ona OK. Osim kad pretera, a i tad mi ne smeta što preteruje, nego što to namerno radi. No, to je pitanje stila... A mnogi stavovi su joj sasvima na mestu. To što je nekima to njeno "tak lipo", a kad isto kaže neki Srbin "odvratno", govori o njima samima.
Preporuke:
0
0
25 sreda, 29 decembar 2010 13:39
Vukadin
I da se iznenadim kako to da se ona dopada našim globalistima, našim pro-natovcima, pro-evrounijašistima, i šta je to zavodljivo u njoj, a što je njih (te takozvane drugosrbijance) zavelo da s divljenjem čitaju njene jeresi, iste one za koje će svoje sugrađane obesiti o prvu banderu, tužiti sudu kao promotere fašizma i tako dalje, da ne nabrajam, znate šta se sve desi nekome ko se u Srbiji usudi da kaže makar i delić onoga za šta Vedrana u Srbiji dobija aplauze.


Pokušaću da odgovorim.
Zato što su oni načelno levičari, antifašisti, antiimperijalsti, čak i antiglobalisti (pa lože se neki, recimo, na onu šačicu anarhista). To je, dakle, za njih neka prirodna pozicija za sve ljude na svetu, ali za Srbe ne. Oni čak sumnjaju da su Srbi ljudi, ili bar sumnjaju da su to nacionalisti. Reče jednom poslanički kandidat LDP-a kako je pitanje da li su "radikali" uopšte ljudi. Nije mislio samo na članove/simpatizere SRS.
Na sve dolazi i veoma oskudan moralni integritet, pa takve reakcije nisu nikakvo čudo. Da parafraziram Biljanu Srbljanović: Ja kad bi se pitala ne bismo nikad ušli u NATO, ali hvala bogu ne pitam se ništa (ali se zato kandiduje za gradonačelnicu).
Preporuke:
0
0
26 sreda, 29 decembar 2010 14:39
brm
Beli Orao
samo tako - "ludilo" "takvih ludaka" može biti zarazno..
Preporuke:
0
0
27 sreda, 29 decembar 2010 15:00
robovi robova
nerazumljivo je od ove srpske kvazi elite sta dozvoljava sebi.drhtulji ispod suknje imperije,cvokoće,strašno je živeti poslednjih 20 godina u srbiji a još je strašnije živeti od 5.oktobra,a zna se i zašto.demokratija nam se prikazala kao gospa od kasetnih i drugih bombi,kao logor nad logorima a naši prijatelji i kumovi su preko noći postali naši kapoi,mučitelji i perverznjaci-sadisti,denuncijanti,vredni i poslušni izvršitelji zapovedi koje izdaje zlatno tele lično....zarobljeni smo i zapečaćeni u logoru smrti kojim neskriveno i samoljubivo zapoveda otvoreno društvo-lično.paradoks je postao naš usud i stid jer nije baš istorijski normalno da se perverzija proglašava za način života te,što je neko perverzniji njegov društveni status je sve istureniji i višlji,a njegova moć nad nama robijašima sve okrutnija a mi kažnjenici sve tiši i zadovoljniji.nema tog crnog humora koji bi srpski narod opisao sem parodije i tragike tu-realnosti u kojoj smo zarobljeni,izbačeni,oklevetani,uštinuti,zakinuti,izgladnjeni,silovani,nestali,isključeni....od naših dragih kućnih prijatelja,komšija,sveta...pa,tako,sada i vedrana može da vedri i oblači.
Preporuke:
0
0
28 sreda, 29 decembar 2010 16:00
Dušan Ariljević
O tekstu "Vedrana Rudan u Srbiji, ili lipo li je.."
Jasan i sa porukom, "otvara" mnogo pitanja, izaziva što je odlika kvaliteta primerenog NSPM.

O autorki povodom teksta "Vedrana Rudan u Srbiji, ili lipo li je.." I ako najčešće ne delim razmišljanja i stavove g. Ane Radmilović na ovim stranicama svaka čast na uspešnom naporu da se "ne ubije tema" teksta. Naravno, tema nije Vedrana Rudan.

O komentarima na tekst "Vedrana Rudan u Srbiji, ili lipo li je.." E ovde je već sve jasnije... "(ona je /autorka/ lepa, pametna, mlada ali ne zna ona ´njih´)" jer to nije bila tv emisija već "misija" specijalne namene. Otprilike "NATO na nebu, specijalni misionari/misionarke na zemlji" sa logistikom Olje B. i B 92, sve zajedno. Neko pomenu da se "Brana Crnčević prerušio u Vedranu Rudan poput "prvo smo mi uzvratili pa su nas oni napali". Sve u svemu moraće A. R. da zašilji pero jer evo, očito je po mnogima, pisanje joj je bledo a traži se oštar stav sa "istorijskom dimenzijom".
Preporuke:
0
0
29 sreda, 29 decembar 2010 16:55
ja
Sta reci, bravo, bravo, bravo!!!
Preporuke:
0
0
30 sreda, 29 decembar 2010 18:32
sakom loncu poklopac
ne znam ou nou edranu, ali ona stara koja je možda i sada taka afirmisala se kritikujući trdi nacionalizam Hercegoaca, negde na liniji hratskog SDP-a, nekad je pisala genitalno, a sada ne znam kako piše,sašta je dozoljeno, ali nije dozoljeno biti nacionalista, iziniti zbog sloa koje mi ne radi
Preporuke:
0
0
31 sreda, 29 decembar 2010 18:36
Ala@Brm
Da ne bude zabune:nekada je Brana Crncevic bio sinonim slobodnog novinarstva-trcali smo kao klinci na kiosk da kupimo onaj daaaavni "Nin". Brana je hteo i smeo da u moru glupavog komunistickog jednoumlja pomene srpsku istoriju,tradiciju,"sinovca"....I to malo padalo je kao plah prolecni dazd...
Posle se i Brana poveo za omamom vlasti- i ugruvao se.I dalje mislim,zelim da verujem,da oseca i voli Srbiju,cak i kada ga neke druge strasti odvuku....
Zasto se danas dnevne novine boje da objave Branu?I onako cvrcnut, i ne toliko atraktivan kao Ricard Gir, ume da im saspe u lice istinu.A to boli Tadica,Stefanovica(pregovaraca za KiM-Boze,da li je to moguce?),Micunovica,THE Chomicku i -ine.
Rudan jeste,ako necete da bude Brana,onda balkanska(juuu,prepasce nam se braca Croati) Erika Jong.I jeste hrabra kada kritikuje NATO,SAD i sl.Ali kako se druzi s nasim GA-GA-GA Borkama,Oljama,Kandickama,Liht(ickama)cudo da je nisu poucile da prvo pomete u svome djardinu.
Kud su joj se deli Srbi?Gde je milion Srba?
Ko ih je oterao?
Pa,gospodja je bila svedok.
P.S. Neko priupita zasto se ne smeje?Bas musko pitanje.Zato sto ima botoksa i nema prirodnu mimiku.
Preporuke:
0
0
32 sreda, 29 decembar 2010 21:26
kortasar
Citam komentare i prosto ne mogu da verujem.
Na ovom sajtu ,koji pretenduje da bude sajt prosvecenih ljudi,intelektualaca,mislecih,citam komentare o Vedrani Rudan,i o onome sto je ona rekla u emisliji,kao i o onome sto inace ta hrabra i pametna zena govori.
Imam sve njene knjige.I sve sam procitao.I bilo mi je neobicno zadovoljstvo da je gledam i slusam te veceri,kao i kad god imam priliku.
Retki trenuci da se cuje nesto pametno,duhovito,lucidno.
Za mene ,pored Asanza ,Vedrana je heroj ovog veka.
I odmah da vam kazem ,jednako kao i vi mrzim one iz NVO, Vesnu Pesic,Sonju Liht,Kandic,Biserko...
Ako vam to nesto znaci.Kusturica je genije.
Ali je i Vedrana.Toliko.
Preporuke:
0
0
33 sreda, 29 decembar 2010 22:12
robovi robova
steta sto cenzurisete ono sto bi jednom kusturici ili vedrani ili brani crncevicu,a da ne pominjem savremene umetnike...bilo sasvim normalno dozvoljeno ili,cak obaveza-da kazu a da bi se sto bolje,plasticnije,blize i najdalje vizuelizovao jedan fenomen u kratkoj formi,kao sto su ovi komentari...jer neki diskursi prelaze u kreativnost tako sto uzimajuci u obzir ono na sto reaguju(npr.jezik nemocnih kao sto je psovka ili navodjenje izlucevnina,a odmah tu su i bolest,starost,siromastvo...i svega onoga sto malogradjansko-gradjanska kultura PREZIRE i ODBACUJE kao temu,a time se koristi i vedrana ruden )koriste upravo jezik na koji reaguju.
Preporuke:
0
0
34 četvrtak, 30 decembar 2010 01:33
Observantes
G. Rudan se očigledno na to žali ali Beograd nije mesto za tu žalbu. Srbi tu ne mogu da pomognu danas. Nekad su to iz bratskog altruizma učinili (1918), ispostaviće se naivno i pogubno za čitav današnji srpski korpus, vreme je pokazalo. Hrvatska intelektualna elita je u prošloj deceniji po komandi bila antisrpska (valjda da bi najzad bila državotvorna jer je u pitanju bio dugo čekan fiktivni - Brozom dugo stvaran - trenutak za „domovinski rat“) , dok je srpska razmažena nazovielita, „demokratskim ulicama“ oportuno, iz ličnog, plitkog interesa razvodnjavala odbrambenu borbu za elementarnu slobodu ostataka korpusa a potomaka onih koji su živote dali za slobodu na nekad jugoslovenskom prostoru. Ti potomci junaka, nosilaca ideje slobode naprasno su, svojim fizičkim postojanjem i disperzijom na jugoslovenskom prostoru, propagandom, pretvoreni u okupatore na sopstvenoj zemlji. G. Rudan to treba prvo da kaže.
Preporuke:
0
0
35 četvrtak, 30 decembar 2010 01:36
Observantes
Srpski, istorijski potvrđen, slobodarski refleks zgažen je devedesetih, neprincipijelnom antisrpskom SFRJ koalicijom koja je služila budućem stranom gazdi. Ako je ta koalicija mislila da će oduzimanjem slobode Srbima izgraditi sopstvenu (pa i artefaktima od država ali samo da su te države bez Srba), neka se danas žale ali treba da znaju da je Beograd poslednje mesto za to. Kasno je danas govoriti „ nekadašnjim srpskim jezikom“ s kraja osamdesetih i početka devedesetih koji je tada bio najpre apel a ostao je nerazumljiv jezik za one naprasno ogluvele euforične poslušnike sadašnjih kolonijalista . Jugoslaviju, koju su pre svega Srbi stvorili svojom žrtvom u HH veku i odricanjem od sebe, e ta „eks srpska Jugoslavija“ se odrekla slobode samo da bi današnji proizvod bio antisrpski račun.
Preporuke:
0
0
36 četvrtak, 30 decembar 2010 01:38
Observantes
Sad kad su završili posao: oteli srpske zemlje, pomerili međe ispisane krvlju mnogih generacija, iscrtali nove granice, unesrećili stotine hiljada porodica (jedino u Srbiji danas postoje izbeglice u sred Evrope, pa se postavlja pitanje odakle su izbegli?!), e sad im fali vitalni univerzalizam, istorijski verifikovan, pravdoljubivih i slobodoljubivih Srba.
Preporuke:
0
0
37 četvrtak, 30 decembar 2010 10:24
thinking maize@ Cortasar
Uz svo poštovanje prema g-đi Rudan ovde bih, kao odgovor na Vaš komentar pomenuo moje često citiranje besmrtnog Efraima Kišona. Da dopunim citat Kišonove fraze o "SIRIJSKOJ DEMOKRATIJI"! Kišon se jednom, kada mu pomenuše Palestince i RATOVE koje Izrael vodi, IZDRLjIO na pitača: "NE PRIČAJTE MI O SIRIJSKOJ DEMOKRATIJI!" Što je dobro kada se radi o tako ugroženoj državi kao što je Izrael i o Jevrejima koji su pretrpeli GENOCID! Jer, HUMANIZAM može da bude TAKO APSTRAKTAN! Ali, jedno VELIKO "ALI", koje "DEVOJCI SREĆU KVARI"! Hrvati NISU Jevreji, a Hrvatska NIJE Izrael, pa onda I MI SRBI, koji eto doživesmo JADOVNO, JASENOVAC, "BLjESAK" i "OLUJU" od tih ISTIH Hrvata, valjda imamo MORALNO PRAVO da pitamo ZAŠTO g-đa Rudan PIŠE i PRIČA o SVEMU NEGATIVNOM po BELOM SVETU, a SAMO NE PIŠE i NE PRIČA o tom istom JADOVNU, JASENOVCU, "BLjESKU" i "OLUJI"! Jer, g-đa Rudan i Hrvati NEMAJU MORALNI KREDIT koji imaju Kišon i Jevreji da kažu: "NE PRIČAJTE MI O SIRIJSKOJ DEMOKRATIJI!" A Srbi imaju!
Preporuke:
0
0
38 četvrtak, 30 decembar 2010 11:04
brm
ala
"Kud su joj se deli Srbi?Gde je milion Srba?
Ko ih je oterao?
Pa,gospodja je bila svedok."

da gospođa je bila svedok i napisala o tome gomilu tekstova usred rata i usred nacinapaljene Hrvatske i pola jedne knjige gotovo samo o tome...a bila je i udata za Srbina i nije ga se odrekla, "dapače" uvek je to isticala (na više mesta u više knjiga)...
dokle ćete vi sa takvim užasnim kompleksima da vređate moj narod i blatite sliku Srba?
JA VaM NEĆU DOZVOLITE DA PREDSTAVLjATE SRBE KAO iskompleksirane ...
no kad vam je Brana pojam slobodnog i nezavisnog mislioca onda nije ni čudo..
Preporuke:
0
0
39 četvrtak, 30 decembar 2010 11:09
brm
@ thinking maize
odakle sad i vama da nije pisala o bljesku i oluji..(za Jasenovac i Jadovno ne znam ali ona niej istoričarka, zašto bi o tome pisala novinaraka i književnica na "ženske teme"?)
ne grešite dušu bar vi koga cenim...jako je malo ljudi dobronamernoih prema Srbima na celoj planeti da bi se baš na njima iživljavali
Preporuke:
0
0
40 četvrtak, 30 decembar 2010 12:25
Dušan Ariljević
@kortasar
"I odmah da vam kazem ,jednako kao i vi mrzim one iz NVO, Vesnu Pesic,Sonju Liht,Kandic,Biserko..."

Imam identičaan stav kao i Vi kad je u pitaanju g. Vedrana Rudan. A Vaše mišljenje koje sam citirao na početku komentara zadržiete za sebe jer onako kako ste ga formulisali ispada da svi mi mrzimo osobe koje ste naveli a to ne samo da nije tako već se kosi i sa Vašim navodom koji sledi: "Na ovom sajtu ,koji pretenduje da bude sajt prosvecenih ljudi,intelektualaca,mislecih,..." Nešto tu kod Vas nije "tačno".
Preporuke:
0
0
41 četvrtak, 30 decembar 2010 13:50
Ala@Brm
Citajte sporije-pomenula sam "daavni NIN".....itd.,
Postujem Vasu zelju da drugima ogranicite izbor, ali je to nemoguce u bilo kom obliku.
Procitala sam sve sto je Rudan napisala-i dalje stojim iza svog stava da je to verbalni egzibicionizam,sto ona odlicno cini,ali da me se takva knjizevnost,oprostite na slobodi izbora,nije "dojmila".
Dirljivi su opisi odnosa sa starom majkom,sinom koji je daleko...
Kada je etnocid i genocid,prisutan skoro 100 godina u Hrvatskoj- e,tu Rudan zastane.
To je moja percepcija njenog pisanja i stava.
Ne mislim da je Rudan,kao kolumnista ili ako bas insistirate,knjizevnica, bitna da se o njoj toliko govori.Bitniji je ,o cemu A.Radmilovic lepo pise,slugeranjski odnos javnosti u Srbiji.
Rudan je zrno u pesku savremene, komercijalne tzv.zenske knjizevnosti.Ni manje,ni vise.
De gustibus....
Ja Vama dozvoljavam da mislite sve sto zelite,pisete,govorite,cak i kada se ne slazemo...
Preporuke:
0
0
42 četvrtak, 30 decembar 2010 13:56
Ala@brm=Kortesar
Vasu mrznju zadrzite za sebe.Ovde niko nikoga ne mrzi vec kritikuje,sto je obaveza svakog "misleceg",kako navodite'sve pojave u drustvu s kojima se n slaze.
Narocito NVO jer su finansirane iz drzavnih budzeta(naseg novca) a rade protivno interesima Srbije.
Preporuke:
0
0
43 četvrtak, 30 decembar 2010 17:19
thinking maize@ brm-u, UTUK!
Vi Poštovani Gospodine, BAŠ želite POLEMIKU! Rekoste: "odakle sad i vama da nije pisala o bljesku i oluji..(za Jasenovac i Jadovno ne znam ali ona niej istoričarka, zašto bi o tome pisala novinaraka i književnica na "ženske teme"?) ne grešite dušu bar vi koga cenim... jako je malo ljudi dobronamernoih prema Srbima na celoj planeti da bi se baš na njima iživljavali", u čemu ste PODOSTA U PRAVU, jer ruku na srce, baš i NE PRATIM opus g-đe Rudan! Ali isto tako ZNAM da "JEDNA LASTA NE ČINI PROLEĆE", jer, ako je g-đa Rudan HUMANISTA, onda bi po TOM PRINCIPU to bio i pređašnji PREDSEDNIK Hrvatske Stipe Mesić, koji je BIO u Jasenovcu i IZJAVIO da "NDH NIJE BILA ostvarenje snova hrvatskog naroda!" A SVI ZNAMO da je g-din Mesić, ajd da budem blag, običan LICEMER, "glede" Srba i njihovih PRAVA u R Hrvatskoj! Sada, NEMAM VREMENA da pratim SVAKO SLOVO koje ispiše g-đa Rudan, ali dovoljno sam INFORMISAN da je SKORO pa NACIONALNI KONSENZUS u Hrvatskoj da su "Bljesak" i "Oluja" DOMOVINSKI RAT, a ne GENOCID!
Preporuke:
0
0
44 četvrtak, 30 decembar 2010 17:27
thinking maize@ brm-u, UTUK, 2-gi deo!
A "glede" "ženskog pisma", jer to ono: "žene rađaju decu, tj. daruju život, pa su GENETSKI HUMANISTI"! Ajte, MANITE ME tih FLOSKULA! ŽIVOT je DAT, a ne (genetski) ZADAT i to je LjUDSKA SLOBODA, koja se IZNOVA i IZNOVA OSVAJA, VEOMA MUKOTRPNO! To Vam nije Holivud, a još manje "Dojam Tjedna", kao "vrhunska" emisija "demo(no)kratskog MEDIJ(UM)A "TV B-92"! Jer, KARMA NE MOŽE BITI INSTANT, jer onda NIJE KARMA! I kako još reče sveti apostol Pavle: "Dobar rat izratovah, VERU sačuvah!" Svako dobro!
Preporuke:
0
0
45 četvrtak, 30 decembar 2010 17:50
slobodan45
kratko ću se osvrnuti na misli najpametnijeg, najpragmatičnijeg, oslobođenog i legendarnog komenatora na NSPM-i...da, sada im fali SRPSKA DUŠA, SRPSKI TALENAT, SRPSKA SNAGA, SRPSKI BEZOBRAZLUK, SRPSKA GENIJALNOST, SRPSKI ŽIVOT, SRPSKI ŠMEK, ITD,ITD,ITD,ITD,ITD,ITD, ITD,ITD,ITD,ITD,ITD,ITD JER, GENI SU ČUDO!!!!SRPSKI GEN JE ČUDO!!!!javlja im se...javlja im se, negde iz daleka...fali im...nema umetnosti, nema osećaja, nema istinske energije...I TO JE TO.DOSTA O TOME.NEGO, MORAMO DA SE ZBIJAMO, MORAMO DA SE ZBIJAMO....ne smemo da rasipamo energiju kao nekad....KAO NEKAD.NEMAMO VREMENA.naš problem su ISTINA I VREME.veoma ozbiljni problemi.veliki pozdrav gospodinu, iz koga progovora SRPSKI DNK U SVOM NAJIZVORNIJEM OBLIKU.pozdrav redakciji, jedinog, slobodnog medijuma na geografskom prostoru, koji se, još uvek, zove srbija...neka nam Bog u pomoć u danima koji nadolaze!!! I ZBIJAJMO SE, SAMO SE ZBIJAJMO, STRPLJIVO I SKROMNO.
Preporuke:
0
0
46 četvrtak, 30 decembar 2010 20:24
moj utisak
Uh, ne bih ni poredio Kusturicu i Rudanku. Kusturica je dubok, misleći i u suštini dobromisleći čovek, s jezgrovitim i moralnim, univerzalnim stavovima, dok Rudanova ostavlja utisak veoma isfrustrirane, negativne i nameštene osobe, slabog izraza i problematičnih stavova ...
Preporuke:
0
0
47 petak, 31 decembar 2010 00:21
aleksandar
Puna podrška Ali i thinking maizeu.
Između dotične i Josipovića, Mesića, Biserko, nema nikakve suštinske razlike po pitanju gledanja na blisku "prošlost", na uzroke "domovinskog rata", na krivicu za "ratove" i sl.
Ako neko misli da ona dovodi u pitanje "zvaničnu istinu", taj je u ljutoj zabludi.
Tu i tamo ukaže na licemerje hrvatske politike po pitanju Srba, ali sve je to u granicama dozvoljenog i korektnog.
Originalno. Nema šta.
Ali ono što je suština cele priče, a to je nestanak Srba iz Hrvatske i krivica za to, kao i pitanje kako i na čemu je nastala njena sadašnja država, toga se gospođa ne dotiče.
Lakše je OVDE pričati o antiglobalizmu.
Neupućeni možda ne znaju da je dotična svojevremeno učestvovala u "brodskim konvojima" za pomoć "opkoljenom Dubrovniku", te da je svojevremeno namrtvo na tv-u izvređala Tomu Nikolića kada je pomenuo Republiku Srpsku Krajinu i založio se za ponovno pokretanje te priče.
Pametnom čoveku dosta.
A još kada se zna sa kime se u Beogradu druži kada dođe...
Preporuke:
0
0
48 petak, 31 decembar 2010 00:29
aleksandar
Uzgred, dobri naši moderatori i ostali sa NSPM-a.
Očigledno je da ste skratili "broj" karaktera koje možemo da koristimo prilikom komentarisanja.
Štednja u doba ekonomske krize.
Valjda.
Dugujete nam objašnjenje za rečeno.
Ako sam propustio objašnjenje, unapred se izvinjavam.
Ali mislim da bi mnoge zanimali razlozi za to.
Idemo li ka ukidanju komentara.
Ako je tako, šteta.
Preporuke:
0
0
49 petak, 31 decembar 2010 01:33
NSPM veb
Poštovani,

komentari neće biti ukinuti, već su skraćeni zbog ograničenih resursa(i ljudskih i materijalnih), kojima trenutno raspolažemo.

Srdačan poѕdrav
Preporuke:
0
0
50 subota, 01 januar 2011 14:27
Ad hoc
Nisam politički korektan.
Samo da podsetim:dotična je do pre par godina dok je nisu isfurali iz Nacionala u bezbroj njenih komentara nazivala sve patriotske Srbe Ćetnicima.
(namerno Ć).
Podmetala je Srbima ustaške zločine:
ubijanjem Bormašinom burgijanjem glave,maljem,klanjem(srbosek "zaboravila"),mutilisanje/osakaćivanje i bezbroj drugih "srbskih specijaliteta"koje su vršile njene ustaše.Te navodne srbske zločine ne može da dokumentuje.Jednom je navela:"stara baka priča o zverstvima Četnika ".
Drsko podrugljivo nas naziva bezprekidno, Srbijancima,(brozo-ustaška kovanica) a ne Srbima.
Prostaklukom Basarinog stila se nabacuje Beograđanima.Drugim Srbima je nezanimljiva.
Probudite se Srbi-"bratsva-jedinstva"beše i suviše.
Preporuke:
0
0
51 nedelja, 02 januar 2011 12:07
pastrovic
Meni je drago da me nazovu srbskim četnikom.
Ali četnikom, ne Ravnogorcem (iliti borcem JKVuO).
Ravnogorci su izgubili rat, a sama ideja je skoro pa potpuno nagrdila srbstvo.
Meni su moji doma usadili veliko poštovanje i ljubav prema četnicima, onima s početka 20. vijeka.
Kad u Zagrebu ustaša Tompson drži koncert, 60.000 uglavnom mladih se okiti ustaškim znamenjem, i meni je to taman kako i dolikuje katoličkim kerberima.
Oni i nemaju razloga da se stide ustašstva, jer nijesmo mi njih poklali skoro milionče, nego oni nas.
Istorija priznaje pobjednike, pa... što mislimo, ko je tu pobjednik a ko prerezanog grla?
Preporuke:
0
0
52 nedelja, 02 januar 2011 12:23
pastrovic
"Vicapion", ne bih se složio da se mi ne trpimo.
Ne trpe oni nas, a mi njih... ma, prosto obožavamo.
Da i ta dama ima nekakvu "zadaću", to je bez daljnjega, taman kao i "miroljubivi" Ivo.
Dakle, Hrvati ne misle da stanu sa ovolikom od Srba opljačkanom teritorijom.
Nadam se da će im lično naš patrijarh Irinej, papin "mali od palube" predati ključeve Beograda, ili barem Banja Luke... za sad!?
I tako, dok Srbi za prezidentea imaju krelca koji sa ponosom kaže da je SRBOFIL... hehe, možemo li i smijemo li da zamislimo da ustaški predsjednik kaže da je HRVATOFIL?
Ni u ludilu, je li tako?
E pa... tu nam je Vedrana jako malo kriva.

"Ad hoc"... bravissimo!!!
Preporuke:
0
0
53 nedelja, 02 januar 2011 14:00
ana
Lacmanska posla.Nije slucajno sto drogasrbija kao u ikonu gleda ovu hrvatsku kustru, njen antiglobalizam treba dodatno da anestezira ovu srpsku masu i da je uljuljka i zamagli pogled.Pre Amerike nama je neprijatelj ta ista Hrvatska i ti hrvati koji se sad umiljavaju a kad se oni podvlace nesto se opasno za nas sprema!!!!Srbin ne sme nikad da izgubi iz vida da su nasi prvi neprijatelji upravo ovi koji tako vole da se poseru po nama u nasoj kuci, ako se usput pomalo pokake na sebe to je prihvatljivo.Vedrane Rudan, Dezulovici, Lucici, opasniji su od svih tompsona ustasistana!!!!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner